Kæmpe loppemarked blev et tilløbsstykke

VAMDRUP: ”Sikke en fest – vi glæder os allerede til næste år”. Sådan lyder det fra arrangøren af et kæmpe loppemarked, lørdag, ved Arena Syd i Vamdrup.
Og arrangøren, JyskBazar, kan da vist også være ganske god tidfreds. Loppemarkedet blev et sandt tilløbsstykke. Det strømmede hele dagen til med købelystne folk. Det blev et sandt tilløbsstykke.
Men der var tilsyneladende også noget at komme efter. Der blev nemlig budt på over 200 stande, opsat på de store parkeringsarealer, både ved Arena Syd og Ådalsskolen. Og der blev handler livligt lige fra morgenstunden og helt til klokken 17./ seb.