Torvets Blomster i Vamdrup lukker

VAMDRUP: Torvets Blomster på Nørregade i Vamdrup lukker efter alvorlig sygdom: Indehaveren, Lars Kjærgaard, skriver for nok rigtigt mange følgende triste meddelelse:
”Tusind tak for alle hilsner og ønsker om god bedring til mig i forbindelse med min blodprop i hjertet. Nu gik der lige nogle uger – jeg har haft tid til at tænke over mit arbejdsliv og min fremtid – og jeg må nok se i øjnene, at det er tid at skære ned på de mange timer jeg bruger i butikken
Jeg har taget den meget svære beslutning, at jeg vil lukke Torvets Blomster. Jeg vil gerne takke alle jer trofaste kunder igennem alle årene – både i Vamdrup Havecenter og hos Torvets Blomster – uden jer ingen butikker i Vamdrup!
Jeg vender tilbage med et opslag om ophørsudsalg med gode rabatter på alt i butikken.
Husk at få brugt eventuelle gavekort på de dage.
Mange blomsterhilsener til jer alle fra Lars”. /seb