Byrådspolitiker: Det er rigtig træls at gå konkurs
Af Henri Nissen
JORDRUP: – Det er jo rigtig træls, og jeg er rigtig ked af det - og jo særligt på medarbejdernes vegne. Efter at have knoklet i 20 år - og så skulle melde sin egen…
Lokale nyheder.