Tak for vimpler på omkørslens flagstænger
LÆSERBREV: Hvor er det flot og hyggeligt, at der er kommet vimpler på flagstængerne ved omkørsel vejen.
Det er et syn, vi nyder, i stedet for de tomme flagstænger. Hjertelig T A K til…
Lokale nyheder.