Rejsegilde på eftertragtet senior- bofællesskab
”Hvem vil ikke gerne bo i et fællesskab, når man bliver ældre,” lød det fra Kolding Kommunes borgmester Knud Erik Langhoff, da han holdt tale ved rejsegildet i forbindelse med byggeriet…
Lokale nyheder.