Bæredygtig helt fra ”Grøn i Vamdrup”
Det blev Helge Paulin fra Vamdrup, der fik titlen som Årets Bæredygtighedshelt 2023. Det blev afsløret, da Bæredygtighedshuset holdt inspirationsaften på Kolding Bibliotek tirsdag den…
Lokale nyheder.